Contul meu | Cos cumparaturi: 0 Lei (0 buc)
VELUX
Comenzi şi informaţii: 0743-022246
ACASA LIVRARE PLATA CONTACT

Returnare

Căteodată se mai întămplă să fi nevoit să returnezi produsul comandat. Poate am greşit noi, poate tu te-ai răzgândit. În acest caz legea spune ca consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, sau in cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

În acest caz, conform legii, cheltuielile care privesc returnarea produselor vor fi suportate de către client.

Condiţii de returnare

  • produsul returnat să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat. Produsul trebuie să fie în ambalajul original, sigilat, nedesfăcut, în condiţii perfecte, exact ca în momentul vânzării şi să nu prezinte sub nicio formă semne de folosire sau uzură. Nu se admit exceptii.
  • produsul returnat trebuie să fie însoţit de toate accesoriile şi documentaţiile
  • toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje poate atrage refuzarea cererii de retur.
  • produsele achiziţionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreună cu produsul cadou.
  • în cazul in care achizitia generază un cupon cadou, şi acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuată cu scaderea valorii cuponului.
  • în cazul produselor care nu se află pe stoc şi se aduc pe bază de comandă specială se va reţine 25% din valoarea acestora, suma care acopera daunele produse.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul iniţial. Aceasta decizie va fi comunicată în baza unei constatări estetice şi tehnice a produsului returnat.

În cazul în care produsele returnate îndeplinesc condiţiile enumerate mai sus, şi nu dispunem de un produs corespunzător pentru înlocuire, în maxim 14 de zile de la data returnării i-ţi vom înapoia contravaloarea produsului prin transfer bancar sau prin mandat postal.

Returnarea produsului se va putea realiza şi în situaţia în care DepozitFerestreDeMansarda.ro a livrat clientului, dintr-o eroare, un alt produs decât cel comandat. În această situaţie noi vom suporta toate cheltuielile de transport şi vom livra produsul cerut, în cel mai scurt timp posibil.

Cum returnez un produs?

In cazul in care doreşti să returnezi un produs, este necesar să urmezi urmatorii paşi:

  1. Te rugăm să ne trimiţi o cerere de returnare prin email la care să ataşezi şi copia comenzii.
  2. Aşteaptă confirmarea nostră
  3. Împachetează ambalajul original (+accesoriile şi documentele) încât acesta să nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
  4. Trimite coletul la adresa noastra prin curier sau poţi preda şi personal în depozitul nostru.
  5. Aşteaptă să verificăm starea produsului returnat
  6. Dacă totul este în regulă, în 14 zile i-ţi vom returna contravaloarea produsului

Pentru informaţii suplimentare privind returnarea produselor te rugăm să ne contactezi!

Mulţumim.